1. Általános szabályok
A Lunelle Aesthetics Kft. (a továbbiakban: Szolgáltató) által nyújtott szolgáltatásokat igénybe vevő Megrendelő, mint természetes személy (a továbbiakban: Megrendelő) (továbbiakban együttesen: „Felek") között létrejött szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződésre – amennyiben a Felek írásban másként nem rendelkeznek – a jelen általános szerződési feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF") irányadóak. Az ÁSZF a Szolgáltató és a Megrendelő között létrejött szolgáltatási megállapodás részét képezi.
AZ ÁSZF ALKALMAZÓJÁNAK ADATAI:
szolgáltató: Lunelle Aesthetics Korlátolt Felelősségű Társaság
székhely: 1117 Budapest, Alíz utca 6/A C. ép. 1. em. 7. ajtó
cégjegyzékszám: 01 09 445945
adószám: 32850172-2-43
a képviseletre jogosult személy: Tóth Vivien ügyvezető
telefonszám: +36 70 757 2196
e-mail cím: [email protected]
szolgáltatás nyújtásának helyszíne: 1117 Budapest, Alíz utca 6/A C. ép. 1. em. 7. ajtó
A Szolgáltató jelen ÁSZF szerinti tevékenysége esztétikai kezelés, valamint orvosi esztétikai beavatkozások nyújtása.
A Szolgáltató rögzíti, hogy az ÁSZF esetleges módosításáról és a módosuló rendelkezésekről szóló tájékoztatást mind a honlapján (https://lunelleclinic.hu), mind a szolgáltatás nyújtásának helyszínén írásban közzéteszi, egyben ezzel egyidejűleg, ugyanazon a helyen hozzáférhetővé teszi az egységes szerkezetű ÁSZF-et.
A Szolgáltató rögzíti, hogy a módosított rendelkezések valamennyi Megrendelőre, illetőleg az általuk kötött valamennyi jövőbeni szerződésre, illetőleg részükre tejesített valamennyi jövőbeni szolgáltatásra kötelezőek és irányadóak, feltéve, hogy a Megrendelő a módosított rendelkezések honlapon történő közzétételétől számított 30 napon belül nem tájékoztatja írásban a Szolgáltatót arról, hogy a módosított rendelkezéseket nem fogadja el.
Szolgáltató – díjazás ellenében – az alábbi szolgáltatásokat nyújtja a Megrendelők részére:
˗ lézeres szőrtelenítés
˗ lézeres kezelések
˗ mikrotűs arckezelések
˗ radiofrekvenciás arc- , és testkezelések
˗ kozmetikai kezelések
˗ botox kezelés
˗ hialuronsavas töltések
˗ skinbooster kezelések
A Szolgáltató orvosi esztétikai tevékenységgel összefüggésben a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelővel (NEAK) nem áll szerződéses jogviszonyban. A Szolgáltató kifejezetten és kizárólag magánegészségügyi orvos esztétikai szolgáltatást nyújt, melyek alapján a Megrendelők a Szolgáltató szolgáltatásaival összefüggésben társadalombiztosítási támogatást semmilyen formában és
mértékben nem jogosultak igénybe venni.
A Szolgáltató úgy nyilatkozik, hogy a szolgáltatások nyújtásához szükséges szakmai, hatósági, működési engedélyekkel, tárgyi és személyi feltételekkel, valamint az orvosi esztétikai tevékenysége folytatásához kapcsolódóan szakmai felelősségbiztosítási szerződéssel rendelkezik, amely az érdekkörében eljárókra is kiterjed.
A Szolgáltató orvosi esztétikai tevékenység folytatásához szükséges működési engedélyének száma:
BP-11/NEO/05039-3/2025
2. Az ÁSZF személyi és tárgyi hatálya, alkalmazandó jogszabályok
Eltérő írásbeli megállapodás hiányában az ÁSZF vonatkozik a Szolgáltató által az általa nyújtott szolgáltatásai igénybevételére vonatkozóan tett és a Megrendelők által elfogadott ajánlatokra, az általa az Megrendelők részére teljesített szolgáltatásokra, valamint a Szolgáltató és a Megrendelő között a Szolgáltató szolgáltatásainak igénybevétele céljából létrejött valamennyi jogviszonyra, illetve ezen jogviszonyok alanyaira.
A Szolgáltató által nyújtott és a Megrendelők által igénybe vett szolgáltatás(ok) igénybevételének a feltételeit és a fent említett jogügyletekben a Felek lényeges jogait és kötelezettségeit, és az ÁSZF, a vonatkozó jogszabályi rendelkezések, továbbá a felek esetleges további írásbeli nyilatkozatai együttesen tartalmazzák.
Ezen jogügyletekben az ÁSZF által nem vagy nem kellő részletességgel szabályozott kérdéseket a mindenkor hatályos jogszabályi rendelkezések, ezek közül is elsősorban (de nem kizárólagosan) az alábbiak tekintendők irányadónak:
˗ a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.),
˗ az egészségügyről szóló 1997. évi CLIV. törvény,
˗ az egészségügyi tevékenység végzésének egyes kérdéseiről szóló 2003. évi LXXXIV. törvény,
˗ az egészségügyi és a hozzájuk kapcsolódó személyes adatok kezeléséről és védelméről szóló 1997. évi XLVII. törvény,
˗ a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló, az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 Rendelete (2016. április 27.),
˗ az egészségügyi felsőfokú szakképesítés megszerzéséről szóló 22/2012. (IX. 14.) EMMI rendelet,
˗ az egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003. (VII.15.) Korm. rendelet,
˗ az egészségügyi szolgáltatások nyújtásához szükséges szakmai minimumfeltételekről szóló 60/2003. (X.20.) ESzCsM rendelet,
˗ a kozmetikai termékekről szóló, az Európai Parlament és a Tanács (EU) 1223/2009/EK rendelete (2009. november 30.),
˗ a kozmetikai termékekről szóló 246/2013. (VII. 2.) Korm. rendelet.
3. Alapvető fogalmak
Megrendelő: a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatást igénybe vevő, vagy abban részesülő személy, aki betöltötte a 18. életévét.
Esztétikai kezelés: a jelen ÁSZF 2. pontjában meghatározott, a Szolgáltató által nyújtott, orvosi esztétikai szolgáltatásnak nem minősülő szolgáltatások.
Orvosi esztétikai szolgáltatás: a jelen ÁSZF 2. pontjában meghatározott, a Szolgáltató által nyújtott esztétikai plasztikai invazív és minimál invazív beavatkozások, amelyek az egészségügyről szóló 1997. évi CLIV. törvény 3. § e) pontja alapján egészségügyi szolgáltatásnak minősülnek.
Szolgáltatás: a Szolgáltató által nyújtott esztétikai kezelések és orvosi esztétikai szolgáltatások összefoglalóan.
Közreműködő: a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:129. §-a szerinti azon személy, akinek vagy amelynek a közreműködését a Szolgáltató a szolgáltatás teljesítéséhez igénybe veszi. A Szolgáltató a közreműködő magatartásáért úgy felel, mintha maga járt volna el.
Egészségügyi közreműködő: az egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003. (VII. 15.) Korm. rendelet 2. § (1) bekezdés k) és n) pontjai szerint meghatározott, a Szolgáltató által nyújtott orvosi esztétikai szolgáltatást, mint egészségügyi szolgáltatást közvetlenül nyújtó személy vagy szervezet, akinek egészségügyi szolgáltatásait a Megrendelő a Szolgáltatón keresztül veszi igénybe, mintegy közvetített szolgáltatásként.
4. A Szolgáltató és a Megrendelő közötti jogviszony létrejötte és tartalma, megszüntetése
A Megrendelő a szolgáltatást telefonon (+36 70 757 2196) keresztül vagy a Szolgáltató ügyfélszolgálatán személyesen (1117 Budapest, Alíz u. 6/A, C-épület), továbbá a Szolgáltató weboldalán található online időpont-foglaló rendszer használatával (https://n1385844.alteg.io/) rendeli meg, és a szolgáltatásra történő időpontfoglalással, a páciens tájékoztató megértésével és páciens beleegyező nyilatkozat kitöltésével, mint ráutaló magatartással tesz eleget az ÁSZF elfogadására vonatkozó feltételnek.
A Felek a szerződést határozott, a Megrendelő által megrendelt szolgáltatás Szolgáltató általi teljesítéséig terjedő időre kötik meg egymással, amely időtartam alatt a szolgáltatások igénybevételére - beleértve az egyes szolgáltatások, anyagok, közvetített szolgáltatások megrendelését és teljesítését, - a mindenkor érvényes és hatályos ÁSZF rendelkezései irányadóak.
A Felek között létrejött szerződés a jelen ÁSZF rendelkezései szerint szűnik meg, illetőleg szüntethető meg a Felek által. A Megrendelő köteles minden egyes újabb szolgáltatás megrendelését megelőzően megbizonyosodni az akkor hatályos ÁSZF rendelkezéseiről, ideértve az esetlegesen módosult rendelkezéseket is.
A Szolgáltató által nyújtott egyes szolgáltatásokkal összefüggésben részletes információk – így különösen az egyes esztétikai kezelések leírása, célja, esetleges kockázatairól, szövődményeiről szóló tájékoztatás - a Szolgáltató honlapján és a szolgáltatások nyújtásának helyszínén érhetőek el, továbbá a Szolgáltató a szolgáltatás megkezdését megelőzően tájékoztatást nyújt a szolgáltatást
igénybe vevő Megrendelő részére.
Az orvosi esztétikai kezelések esetén a Szolgáltató a fentieket meghaladóan valamennyi kezelés előtt részletes írásbeli és szóbeli betegtájékoztatásban részesíti a szolgáltatást igénybe vevő Megrendelőt, továbbá a kezelés lefolytatásának feltétele a beleegyező nyilatkozat kitöltése. Az orvosi esztétikai kezelések megkezdésének előfeltétele az írásbeli betegtájékoztatás megismerése és a beavatkozáshoz-, valamint a személyes adatok kezeléséhez adandó beleegyező nyilatkozat szolgáltatást igénybe vevő Megrendelő vagy törvényes képviselője által történő sajátkezű aláírása.
Felek között létrejött szerződéses jogviszony megszűnik:
˗ a felek közös megegyezésével,
˗ a Megrendelő halálával,
˗ a Szolgáltató jogutód nélküli megszűnésével,
˗ a Szolgáltató működési engedélyének a visszavonása esetén,
˗ a Szolgáltató szerződés tárgya szerinti szolgáltatása megszüntetéséről hozott döntése esetén,
˗ azonnali hatályú felmondással,
˗ a Szolgáltató elállásával, vagy a szerződés teljesítésével.
A szerződés megszűnése esetén a megrendelt, illetőleg a már teljesített szolgáltatások vonatkozásában a Felek, illetőleg jogutódaik között megfelelő elszámolásnak van helye, amelynek során a Megrendelő vagy jogutódja köteles a Szolgáltató, vagy jogutódja részére megtéríteni a már teljesített szolgáltatások ellenértékét.
A Szolgáltató jogosult a szerződéstől elállni, ha a szolgáltatás nyújtása során a Megrendelő oldalán felmerült vagy utólagosan megállapított egészségügyi oknál fogva a szolgáltatás nyújtásának feltételei nem állnak fenn.
Szolgáltató jogosult továbbá a szerződéstől elállni abban az esetben is, ha a Megrendelő az együttműködési kötelezettségének több esetben nem tesz eleget, illetve azt kirívó mértékben, vagy többször megszegi. A Szolgáltató elállása esetén a Megrendelő a befizetett szolgáltatási díj visszatérítésére akkor jogosult, ha Megrendelő igazolhatóan önhibáján kívül nem képes a szolgáltatást igénybe venni.
A Szolgáltató a megjelölt határidőket és a megrendelt szolgáltatás elvégzését csak abban az esetben vállalja, ha:
˗ a szolgáltatást igénybe vevő Megrendelő egészségügyi- és egyéb állapota lehetővé teszi a szolgáltatás elvégzését,
˗ a megadott időpontban a Megrendelő a szolgáltatás igénybevétele céljából az előre rögzített időpontban pontosan megjelenik és a szolgáltatás elvégzéséhez hozzájárul, valamint orvosi esztétikai kezelés esetén a szükséges írásbeli nyilatkozatokat rendelkezésre bocsátja,
˗ pontosan betartja a Szolgáltató által az adott szolgáltatás előkészítéséhez és elvégzéséhez szükséges – az orvosi esztétikai kezelések eseténben írásbeli tájékoztatóban foglalt – előírásokat.
A Megrendelő a szerződést bármikor azonnali hatállyal felmondhatja, köteles azonban helytállni a Szolgáltató által már elvállalt és nem lemondható kötelezettségekért (pl. köteles megtéríteni a Szolgáltató által már megrendelt közvetített szolgáltatások, vagy a szolgáltatáshoz beszerzett eszközök, készítmények ellenértékét).
Amennyiben a Megrendelő az ÁSZF valamely rendelkezését megszegi, a Szolgáltató a szerződést jogosult írásban, azonnali hatállyal felmondani. A Szolgáltató a szerződés ezen okból történő felmondása esetén a Megrendelő által megrendelt szolgáltatások megrendelés szerinti szolgáltatási díja 50%-ának megfelelő összegű meghiúsulási kötbért jogosult érvényesíteni, amelyet a Megrendelő a Szolgáltató felmondásának a kézhezvételétől számított 15 napon belül, egy összegben, átutalással köteles megfizetni. Amennyiben a Megrendelő meghiúsulási kötbér fizetési kötelezettségének nem tesz eleget, a Szolgáltató a Megrendelővel újabb szerződés létrehozását a
meghiúsulási kötbér teljesítéséig megtagadhatja.
5. Megrendelés, lemondás, lefoglalt időpont módosítása
A Megrendelőnek a szolgáltatások igénybevételéhez előzetesen telefonon, emailben vagy az online felületen elektronikus formában be kell jelentkeznie. Bejelentkezéskor az alábbi adatainak megadása szükséges: név, telefonszám, e-mail cím.
Az időpont foglalás alkalmával a Szolgáltató tájékoztatást ad a Megrendelő részére az időpont foglalás következményeiről, a lefoglalt időpont lemondásának szabályairól. Ennek értelmében, amennyiben a szolgáltatást igénybe vevő Megrendelő az előre foglalt időpontot a szolgáltatás tervezett időpontját legalább 24 órával megelőzően írásban, vagy Szolgáltató ügyfélszolgálatain (online, illetve telefonon) nem mondja le és nem jelenik meg a Szolgáltató a szolgáltatási díj 50%-ának megfelelő összegű rendelkezésre állási díjat jogosult igényelni és kiszámlázni a Megrendelő felé. A Szolgáltató rendelkezésre állási díjra jogosult akkor is, ha a Megrendelő az előre rögzített időponthoz képest 15 percnél többet késik, továbbá ebben az esetben a Szolgálató már nem köteles a szolgáltatás nyújtására.
Megrendelő a rendelkezésre állási díjat köteles készpénzben vagy átutalással megfizetni a levelezési/e-mail címére kiküldött díjbekérő kézhezvételétől számított 15 napon belül. Amennyiben a Megrendelő rendelkezésre állási díj fizetési kötelezettségének nem tesz eleget, a Szolgáltató a Megrendelővel újabb szerződés létrehozását a rendelkezésre állási díj teljesítéséig megtagadhatja.
Megrendelő mentesül a rendelkezésre állási díj megfizetése alól, ha hitelt érdemlően igazolja, hogy az előző bekezdésben rögzített időpont lemondására, módosítására az időpontfoglaláskor előre nem látható, halaszthatatlan okból került sor.
Telefonos vagy személyes időpont egyeztetés kizárólag nyitvatartási időben lehetséges, azonban a Megrendelőnek a Szolgáltató weboldalán található kapcsolat felvételi űrlapon lehetősége van visszahívást kérni.
Az időpont-foglalás a Szolgáltató elektronikus levelezési címére küldöttírásbeli visszaigazolásával, az ÁSZF elfogadását követően válik érvényessé.
Érvényes megrendelésnek minősül a Megrendelő részéről minden olyan szóbeli, vagy írásbeli nyilatkozat, amely arra irányul, hogy a Szolgáltató egészségügyi szolgáltatást nyújtson a Megrendelő részére.
Figyelemmel a Szolgáltató által végzett tevékenységre és annak jellegére, a Szolgáltató rögzíti: bizonyos előre nem látható esetekben a Szolgáltató által szolgáltatás nyújtására kijelölt személy akadályoztatva lehet abban, hogy az előre egyeztetett időpontban a szolgáltatást igénybe vevő Megrendelő rendelkezésére álljon. A Szolgáltató ebben az esetben vállalja, hogy az akadályoztatásáról való tudomásszerzését követően haladéktalanul felveszi a kapcsolatot a Megrendelővel az által megadott elérhetőségek valamelyike útján, és tájékoztatja őt – legkésőbb az egyeztetett időpontban a helyszínen – a kijelölt személy akadályoztatásáról, valamint arról, hogy az egyeztetett időpontban tud-e helyettesítő személyről gondoskodni.
Amennyiben a Szolgáltató helyettesítő személyről gondoskodni nem tud, vagy a Megrendelő nem fogadja el a helyettes személyét, a Felek új időpontot kötelesek egyeztetni. A Megrendelő a fenti okból történő időpont-módosítás miatt kártérítésre, vagy egyéb költségei megtérítésére nem tarthat igényt.
Figyelemmel arra, hogy a szolgáltatási tevékenység a szolgáltatások nyújtásának helyszínén folyamatosan zajlik, az előre egyeztetett időponthoz képest előfordulhat csúszás a szolgáltatás nyújtásának megkezdésében. A Megrendelő az ilyen időben később kezdődő vizsgálat miatt kártérítésre és/vagy költségtérítésre nem tarthat igényt, illetve Megrendelő ebben az esetben is köteles a konzultáció, kezelés, vizsgálat, vagy beavatkozás teljes időtartamát megtartani.
A megrendelők tudomásul veszik, hogy a Szolgáltatót szolgáltatási kötelezettség nem terheli. Ennek folytán a Szolgáltató bármikor jogosult saját szolgáltatásainak teljesítését megtagadni vagy azok folytatását felfüggeszteni kártérítési- és/vagy egyéb költségtérítési kötelezettség nélkül.
6. Közreműködők, egészségügyi közreműködők igénybevétele
A Szolgáltatási szerződés elektronikus úton történő elfogadásával szerződő felek kifejezetten megállapodnak abban, hogy a megrendelt szolgáltatás(ok) teljesítéséhez a Szolgáltató közreműködőket, egészségügyi közreműködőket is igénybe vehet, akiknek tevékenységéért úgy
felel, mintha a közreműködőire bízott tevékenységet saját maga látta volna el. A Szolgáltató ezen általa megvásárolt szolgáltatásokat részben vagy egészben is értékesítheti a Megrendelő részére.
A Megrendelő tudomásul veszi, hogy jogviszony közte és a Szolgáltató között létesül, így minden díjtételt a Szolgáltatónak köteles megfizetni, a kiállított számlán feltüntetett határidőn belül.
7. Szakorvosi vizsgálatok, beavatkozások, egyéb diagnosztikai vizsgálatok kezdeményezése, lefolytatása orvosi esztétikai beavatkozások igénybevétele esetén
A Szolgáltató által nyújtott orvosi esztétikai beavatkozások egészségügyi szolgáltatásnak minősülnek.
Valamennyi vizsgálat, beavatkozás önkéntesen, a szolgáltatást igénybe vevő Megrendelő kezdeményezésére kerül lefolytatásra Szolgáltató által.
Megrendelő tudomásul veszi, hogy a szakorvosi konzultációs szolgáltatást megelőzően nem szükséges írásbeli betegtájékoztatás átadása, továbbá, az invazív orvosi esztétikai beavatkozások megkezdésének feltétele az ellátásba történő beleegyező nyilatkozat Megrendelő által történő aláírása.
A Megrendelő az invazív orvosi esztétikai beavatkozásokat megelőzően személyesen megkapja a szükséges betegtájékoztatókat, illetőleg beleegyező nyilatkozatokat a szakorvosi vizsgálatokról, illetve beavatkozásokról, amelyet a beavatkozás előtt kötelezően megismer, az abban foglaltakkal kapcsolatban valamennyi kérdését megnyugtatóan tisztázza, majd sajátkezű aláírásával látja el a beavatkozásba történő beleegyező nyilatkozatot. A Szolgáltató, amennyiben a szolgáltatás teljesítéséhez egészségügyi közreműködőket vesz igénybe, a szükséges vizsgálatokat, beavatkozásokat mint közvetített szolgáltatásokat nyújtja. A Szolgáltató kijelenti, hogy valamennyi az orvosi esztétikai szolgáltatási portfóliójában elérhető diagnosztikai vizsgálatra, vagy egyéb szolgáltatásra szerződést kötött.
A Szolgáltató kizárólag felróható magatartásáért felel. Nem minősül a Szolgáltató felróható késedelmének, ha a vizsgálatot, kezelést illetőleg beavatkozást végző eszközök és műszerek meghibásodnak és a tervezett vizsgálat, illetőleg beavatkozás emiatt késedelmesen teljesíthető.
A Megrendelő felhatalmazza a Szolgáltatót, hogy a vizsgálatok megszervezésével kapcsolatban teljes jogkörrel eljárjon, tudomásul veszi továbbá, hogy az egészségügyi szolgáltatás nyújtása során keletkezett valamennyi egészségügyi dokumentációt Szolgáltató köteles feltölteni az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér elnevezésű informatikai rendszerbe.
8. Szolgáltató felelőssége, a felelősség kizárásának esetei
A Szolgáltató kizárja felelősségét az alábbi esetekben:
˗ Amennyiben a kezelés vagy orvosi esztétikai beavatkozás elvégzésére azért nem került sor, mert a szolgáltatást igénybe vevő Megrendelő önhibájából nem volt megfelelő fizikai és/vagy mentális állapotban;
˗ A Szolgáltató nem vállal felelősséget azokért a következményekért, amelyek a Megrendelő kötelezettségei megszegéséből adódnak, így különösen, ha a Megrendelő a szolgáltatásban közreműködők utasításait nem tartja be, a Szolgáltató által előírt, meghatározott vagy javasolt intézkedéseket, életmódbeli tanácsokat és teendőket nem megfelelően alkalmazza.
A szolgáltatás igénybevétele során a felek kötelesek együttműködni. Ezen együttműködési kötelezettség teljesítése körében a Megrendelő tájékoztatja a Szolgáltatót, illetőleg Szolgáltató nevében szolgáltatást közvetlenül nyújtó személyt mindazon körülményről, tényről, (így
különösen minden korábbi betegségéről, gyógykezeléséről, gyógyszer vagy gyógyhatású készítmény szedéséről, egészségkárosító kockázati tényezőiről) amely a kezelések, illetve orvosi esztétikai beavatkozások elvégzéséhez szükséges.
Amennyiben a Megrendelő a fenti tájékoztatási kötelezettségének nem tesz eleget, vagy csak részben tesz eleget, úgy az ennek elmaradásából eredő következményekért Szolgáltatót kártérítési felelősség nem terheli.
Szolgáltató kijelenti, hogy kizárólag azon szolgáltatásaival kapcsolatban vállal felelősséget, amelyekhez a Megrendelő elegendő adatot, információt és dokumentációt biztosított.
9. A szolgáltatás ellenértéke és megfizetésének módja
Megrendelő a jelen ÁSZF alapján létrejött jogviszony hatálya alatt esetenként igénybe vett szolgáltatásokért Szolgáltató részére díjat köteles fizetni. A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások mindenkori szolgáltatási díjai a Szolgáltató honlapján, valamint a Szolgáltató telephelyein
ismerhetőek meg, illetve Szolgáltató személyesen, írásban és/vagy telefonon is tájékoztatást biztosít Megrendelő részére.
A Megrendelő a szolgáltatás ellenértékét készpénzzel, bankkártyával, banki átutalással vagy a szolgáltató által kibocsájtott ajándékutalvánnyal egyenlítheti ki.
Online bankkártyás fizetés esetén a Megrendelő módjában áll a Stripe fizetési rendszerén keresztül a megjelölt bankkártyával is fizetni. Ebben az esetben vásárláskor a Megrendelő a fizetési szolgáltató ÁSzF-jét is köteles elfogadni.
A Megrendelő tudomásul veszi és kötelezettséget vállal mindazon szolgáltatási díjak utólagos megtérítésére, amelyek az orvosi esztétikai beavatkozás során felmerülő, előre nem látható új körülmény vagy szövődmény miatt kerül(nek) elvégzésre.
A Megrendelő a jelen Általános Szerződési feltételek elfogadásával feltétlen és visszavonhatatlan kötelezettséget vállal a Szolgáltató által elvégzett szolgáltatások ellenértékének teljesítésére.
Szolgáltató a szolgáltatási díjait bármikor – azok közzétételével egyidejűleg - jogosult egyoldalúan módosítani, mely módosítás a közzététel időpontját követően megrendelt szolgáltatásokra terjed ki, a már igazoltan megrendeltek és a Szolgáltató részéről visszaigazolt szolgáltatásokra nem.
10. Fizetési feltételek
Az előző pontok szerint kiállított számlák, a számla keltének napján hatályos számviteli és adószabályoknak megfelelő módon tartalmazzák a fizetési kötelezettség teljesítésének módját és határidejét. Szolgáltató jogosult a számlát, annak mellékletét személyesen átadni, illetve elektronikus vagy postai úton megküldeni a Megrendelő részére. Felek megállapodnak abban, hogy késedelmes fizetés esetén Megrendelő a késedelembe esés időpontjától kezdődően a törvényes mértékű késedelmi kamatot köteles fizetni.
11. Adatvédelem, tájékoztatás, titoktartás
Megrendelő kijelenti, hogy személyes adatainak kezeléséről megfelelő tájékoztatást kapott és az abban foglaltakat tudomásul vette és elfogadta.
Megrendelő kifejezetten tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató a szolgáltatást igénybe vevő Megrendelő által megadott és a szolgáltatássorán rögzített személyes adatait – ideértve az orvosi esztétikai beavatkozás során kezelt egészségügyi személyes adatokat is - az irányadó jogszabályok előírásai szerint, az egyéb adatokat üzleti titokként kezeli, nyilvántartja. Megrendelő úgy nyilatkozik, hogy a Szolgáltató számára szolgáltatott adatok teljes körűek és tudomásul veszi, hogy a szolgáltatások időtartama alatt bekövetkezett változásokról a Szolgáltatót köteles haladéktalanul tájékoztatni.
12. Vegyes rendelkezések
Jelen ÁSZF-re és a Felek jogviszonyára a magyar jog rendelkezései irányadók, míg az eljárás nyelve is a magyar. A Felek az esetleges jogvitákat elsősorban tárgyalásos úton rendezik, annak eredménytelenség esetén alávetik magukat a hatáskörrel rendelkező illetékes bíróság/törvényszék, eljárásának.
Szolgáltató által az ÁSZF módosítása, különösen, de nem kizárólag, a jogszabályváltozások, szakmai előírások, protokollok standardjainak a változása esetén következik be, melyre Szolgáltató bármikor egyoldalúan jogosult.
A jelen Általános Szerződési Feltételek 2025. 09 hó 26 napján lépnek hatályba és visszavonásig, illetve módosításig érvényesek.
Budapest, 2025. 09 hó 26 napján
Tóth Vivien
ügyvezető
Lunelle Aesthetics Kft.